Kesä tuli, mihin otan yhteyttä?

Nurmijärven Kodit palvelee koko kesän ajan tuttuun tapaan: 

  • Vikailmoitukset, huoltopyynnöt, muuttoilmoitukset, ovenavaustilaukset: ota yhteyttä oman alueen huoltoyhtiöön. Yhteystiedot löydät ilmoitustaululta tai verkkosivuiltamme. HUOM! Ilmoita kiireelliset korjaustarpeet, kuten putkivuodot aina puhelimitse. Huoltoyhtiöt päivystävät 24 h.  
  • Vuokrasopimukset, autopaikat, saunavuorot, häiriöasiat: asiakaspalvelu@nurmijarvenkodit.fi tai puh. 040 317 4457 (ma-pe 9-12).  
  • Perintäasiat: Intrumin asiakaspalvelu (https://www.intrum.fi/fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta/) tai puh. 09 229 111 

Mikä on asukkaan ja mikä huollon vastuulla?  

Kodin siisteys ja pienet huoltotoimet, kuten loisteputkien vaihto, hajulukkojen puhdistus, huoneiston sulakkeet ja palovaroittimen paristojen vaihto kuuluvat asukkaan vastuulle. Samoin asukkaalle kuuluu itse hankittujen koneiden ja varusteiden huolto ja asennus.  

Huollolle kuuluvat asunnon vikojen korjaukset ja tarkistukset, myös asuntoon kuuluvien kodinkoneiden huoltaminen.  

Jos et ole varma, kuuluuko jokin asia huollon vai asukkaan vastuulle, voit tarkistaa asian Vastuunjakotaulukosta. Jos et löydä etsimääsi tietoa, asiakaspalvelumme auttaa. 

Kuka leikkaa nurmikot ja huolehtii istutuksista? 

Jos asuntoon kuuluu huoneistopiha, sen nurmikosta, istutuksista ja pensaista huolehtii asukas.  

Talon yhteisten nurmialueiden ja pensaiden leikkaamisesta huolehtii huoltoyhtiö. Mikäli huomaat näissä puutteita, ilmoitathan siitä huoltoyhtiölle.  

Takaisin blogiin