Tältä sivulta löydät asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat ja ohjeita asiointiin.
Miten saan yhteyden Nurmijärven Kotien asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelussamme voit edelleen asioida puhelimitse, sähköpostitse, postitse, tai toimittamalla tarvittavat asiakirjat toimiston ulkoseinustalla sijaitsevaan Nurmijärven Kotien postilaatikkoon.
Asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse asiakaspalvelu@nurmijarvenkodit.fi . Käsittelemme sähköpostia arkisin klo 8-16 ja pyrimme vastaamaan viestiisi mahdollisimman pian.
- Puhelinpalvelu on auki ma-ke klo 10-15 ja to-pe klo 10-13 numerossa 040 3174457.
- Asiakaspalvelumme on suljettu pyhäpäivien, sekä henkilöstön koulutuspäivien ajan ke 15.4, pe 1.5 ja pe 15.5.
- Tiedotamme, kun palveluajoissa palataan takaisin normaaliin aikatauluun.
Voinko asioida Nurmijärven kotien toimistolla?
Toimistolla voi toistaiseksi asioida vuokrasopimuksen allekirjoittamista varten vain ajanvarauksella, mikäli sähköisten kanavien käyttö ei ole mahdollista. Varaathan tässä tapauksessa ajan puhelimitse tai sähköpostitse ennen toimistolle saapumista.
Huomioithan toimistolla asioidessasi ystävällisesti nämä käytännöt:
- Huolehdi käsihygieniasta asioidessasi toimistollamme ja asiakaspalvelussamme. Asiakaspalvelumme tiloissa on käsidesiä asiakkaidemme käyttöön.
- Vältämme toistaiseksi kättelyä ja muuta fyysistä kontaktia asiakkaidemme kanssa.
- Jos odotustilassa on ruuhkaa, odota vuoroasi oven ulkopuolella.
- Sairaana ei voi asioida toimistollamme.
Miten voin tehdä vuokrasopimuksen allekirjoituksen tai irtisanomisen?
Vuokrasopimuksen allekirjoituksen ja irtisanomisen voit tehdä sähköisesti. Katso ohjeet täältä.
Miten voin noutaa ja palauttaa avaimet?
Laatulukon sivuilta www.laatulukko.fi löytyvän chat-palvelun kautta voit tarkistaa aukioloajat ja olla yhteydessä avaimiin liittyvissä kysymyksissä.
Noudata avainten noudossa ja palautuksessa seuraavaa ohjeistusta:
POIKKEUSTIEDOTE Avainpalautus postilaatikkoon
Miten voin hakea asuntoa?
Asuntohakemuksen voi täyttää ja lähettää kotisivuillamme https://nurmijarvenkodit.fi/asunnon-hakeminen/.
Mikäli sähköisen lomakkeen käyttö ei ole mahdollista, voit tulostaa sen täältä ja palauttaa sen täytettynä postitse Kauppanummentie 2, 01900 Nurmijärvi. Voit myös pyytää asiakaspalveluamme postittamaan lomakkeet (katso yhteystiedot ja palveluajat yllä).