Nurmijärven Kodit Oy siirtää perinnän Intrumille

Hyvä asukkaamme

Olemme siirtyneet käyttämään Intrum Oy:n perintäpalveluja erääntyneiden maksujen hoidossa maaliskuusta alkaen. Tästä eteenpäin Nurmijärven Kodit Oy:n asiakkaat saavat perintäkirjeet suoraan Intrumilta. Mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, saatava siirtyy Intrumin perintään.

Jos sinulla on asumisneuvojan kanssa tehty, voimassa oleva maksusuunnitelma, noudata suunnitelmaa sovitun maksuaikataulun mukaisesti. Mikäli maksuja ei makseta sopimuksen mukaisesti, vuokravelka siirtyy Intrumin perintään.

Mitä tehdä, jos saat Intrumilta kirjeen?

Kun maksat laskun kirjeen maksutiedoilla eräpäivään mennessä, asia on sillä kunnossa. Voit maksaa laskun myös kirjautumalla Oma Intrum -palveluun, joka on auki ympäri vuorokauden.

Mikäli et pysty maksamaan laskua eräpäivään mennessä, nopein tapa saada apua on kirjautua Oma Intrum -palveluun. Sitä varten tarvitset pankkitunnukset sekä kirjeessä näkyvän asianumeron. Oma Intrumissa voit kätevästi maksaa velkasi, ehdottaa maksusuunnitelmaa tai lähettää viestin Intrumin asiakaspalveluun.

Voit ottaa Intrumiin yhteyttä myös puhelimitse kirjeessä mainituilla yhteystiedoilla.  Mikäli sinulla ei ole kirjettä, voit soittaa Intrumin vaiheen numeroon 09 229 111, josta sinut ohjataan asiakaspalveluun.

Intrumin verkkosivuilla voit tutustua tarkemmin Intrumin asiakaspalveluun sekä saada vinkkejä henkilökohtaisen talouden hallitsemiseksi.

Ystävällisin terveisin

Nurmijärven Kodit Oy

Takaisin uutisiin